З басейну з 8000 сподівань, НАСА обрав 10 виняткових кандидатів у космонавта.
Їх різноманітний досвід науки, інженерії, медицини та авіації сприятиме місіям на низьку орбіту Землі, Місяць та Марс. Після закінчення років суворої підготовки вони могли грати провідні ролі в наступних гігантських стрибках людства в космічному дослідженні.
NASA представляє новий клас космонавтів на 2025 рік
У понеділок NASA представила 10 нових кандидатів -космонавтів після вибору їх з висококонкурентного пулу з понад 8000 претендентів по всій країні. Протягом наступних двох років група пройде інтенсивну підготовку, перш ніж отримувати право на майбутні польотні завдання, які підтримують наукові дослідницькі та розвідувальні місії на низьку орбіту Землі, Місяць та Марс.
Під час церемонії в космічному центрі Johnson NASA в Х’юстоні виконуючий обов’язки адміністратора Шона Даффі вітав клас кандидата на космонавта 2025 року.
“Я маю честь вітати наступне покоління американських дослідників до нашого агентства! Понад 8000 людей застосовували – вчені, пілоти, інженери, мрійники з усіх куточків цієї нації. 10 чоловіків і жінок, які сьогодні сиділи тут, втілюють правду, яку в Америці, незалежно від того, з чого ви починаєте, немає обмеження в тому, чого може досягти визначений мрійник – навіть збирається в космос”, – сказав Даффі. “Разом ми розблокуємо золотий вік розвідки”.
Тренування для Місяця, Марса та поза
24-й клас космонавтів офіційно повідомив про чергування в космічному центрі Джонсона NASA в середині вересня та негайно розпочав навчання. Їх програма охоплює широкий спектр навичок, необхідних для космічного польоту, від роботи на борту Міжнародна космічна станція Підготовка до місій Артеміда до Місяця і врешті -решт подорожує далі. Навчання включає робототехніку, навички виживання на землі та у воді, геології, іноземній мові, космічній медицині та фізіології. Кандидати також практикують імітовані космічні переговори та години журналу, що літають високопродуктивними реактивами.
Після закінчення навчання клас 2025 року приєднається до активного корпусу космонавтів агентства. Активні космонавти проводять наукові дослідження на борту космічної станції, готуючись до переходу до комерційних космічних станцій та наступних великих стрибків у дослідженні людини на Місяці та Марсі. Оперативна експертиза кандидатів, наукові знання та технічне походження є важливими для досягнення цілей дослідження глибокого простору NASA та підтримки довгострокової присутності людини поза низькою орбітою Землі.
Зустріньте кандидатів -космонавтів 2025 року
Кандидати з космонавтів 2025 року:
Бен Бейлі38, головний прапорщик 3, армія США, народився і виріс у Шарлоттсвіллі, штат Вірджинія. Він має ступінь бакалавра з машинобудування в університеті Вірджинії і закінчує магістр з системної інженерії в морській аспірантурі в Монтерей, Каліфорнія. Бейлі-випускник пілотної школи з військово-морської випробувань США з більш ніж 2000 годинами польоту в більш ніж 30 різних поворотних та фіксованих крилах літаків. На момент його відбору Бейлі відповідав за випробування розвитку нових технологій на борту армійських літаків з поворотним крилом, що спеціалізується на Black Hawk та CH-47F Chinook.
Лорен Едгар40, вважає Саммаміш, Вашингтон, її рідне місто. Вона здобула ступінь бакалавра в науках про Землю в Дартмутському коледжі, а також магістра та докторська ступінь з геології з Каліфорнійського технологічного інституту. Едгар обіймав посаду заступника головного слідчого команди геології Artemis III. У цій ролі вона допомогла визначити наукові цілі місячної науки, геологічні заходи NASA будуть проводитись космонавти NASA, а також наукові операції для повернення НАСА на Місяць. Вона також провела більше 17 років, підтримуючи Марс -розвідувальні роверів. Вона працювала в Геологічній службі США під час свого відбору.
Адам Фурманн35, майор, ВПС США, з Лісбурга, штат Вірджинія, і накопичив понад 2100 годин польоту в 27 літаках, включаючи F-16 та F-35. Він здобув ступінь бакалавра з аерокосмічної інженерії з Массачусетського технологічного інституту та ступеня магістра з інженерії польотів та інженерії систем з пілотної школи ВВС США та Університету Пердю. Він розгорнувся на підтримку Sentinel Sentinel та рішучої підтримки операцій, реєструючи 400 бойових годин. На момент вибору Фурманн обіймав посаду директора з операцій для випробувального відділення польоту ВВС.
Камерон Джонс35, майор, військово -повітряні сили США, є уродженцем Саванни, штат Іллінойс. Він здобув ступінь бакалавра та магістра в аерокосмічній інженерії з університету Іллінойсу в Урбана-Шампейн. Він також є випускником пілотної школи з випробувань ВПС США на військово -повітряній базі Едвардса в Каліфорнії та школі зброї ВПС США на військово -повітряній базі Нелліса в Неваді. Він досвідчений пілот -тест із понад 1600 годин польоту в більш ніж 30 різних літальних апаратах, у тому числі 150 бойових годин. Більшість його часу польоту перебуває у Raptor F-22. На момент вибору Джонс був академічним співробітником ВВС у Агентстві з питань передових дослідницьких проектів оборони.
ЮрЯ Кубо40, є уродженцем Колумба, штат Індіана. Він здобув ступінь бакалавра з електротехніки та магістра з електричної та комп’ютерної інженерії з університету Пердю. Він провів 12 років, працюючи в різних командах у SpaceXв тому числі як директор запуску Rocket Launts Falcon 9, директор Avionics для програми Starshield та директор сегменту ґрунту. Раніше в своїй кар’єрі Кубо був студентом кооперативу в NASA Johnson, де він завершив кілька турів, що підтримують космічний корабель Orion, Міжнародну космічну станцію та програму космічного човника. На момент вибору Кубо був старшим віце -президентом з інженерії з електричного водню.
Ребекка Лоулер38, уродженець Маленького Елма, Техас, і колишній командир лейтенанта у ВМС США. Вона є колишнім пілотом ВМС P-3 та експериментальним випробувальним пілотом з більш ніж 2800 годин польоту в більш ніж 45 літаках. Лоулер здобув ступінь бакалавра з машинобудування військово -морської академії США та ступінь магістра в університеті Джона Хопкінса та Національної пілотної школи тестування. Вона також є випускником пілотної школи військово -морської тестування США. Лоулер також летів як національний мисливець на ураган океанічної та атмосферної адміністрації та під час операції NASA Icebridge. Вона була пілотом тесту для United Airlines на момент відбору.
Анна Менон39 років, родом з Х’юстона і здобув ступінь бакалавра в Техаському християнському університеті з подвійним майором з математики та іспанської мови. Вона також має магістр з біомедичної інженерії з університету Дюка. Раніше Менон працював у Центрі контролю місії в NASA Johnson, підтримуючи медичне обладнання та програмне забезпечення на борту міжнародної космічної станції. У 2024 році Менон прилетів у космос як спеціаліст з місії та медичний працівник на борту Поларіса SpaceX. Місія побачила новий рекорд висоти жіночої статі, перший комерційний космічний пробіг та завершення приблизно 40 дослідницьких експериментів. На момент вибору Менон був старшим інженером SpaceX.
Імельда Мюллер34, вважає Копаке Фоллз, Нью -Йорк, її рідне місто. Раніше вона була лейтенантом у військово -морському флоті США і служив підводним медичним працівником після навчання у Морському медичному інституті Військово -морського флоту. Мюллер здобув ступінь бакалавра з поведінкової нейронауки в Північно -Східному університеті та медичний ступінь в Медичному університеті Медичного університету. Її досвід включає надання медичної підтримки під час тренувань з оперативного дайвінгу ВМС у лабораторії нейтральної плавучості NASA. На момент вибору Мюллер завершував резиденцію в наркозі в Медичній школі Джона Хопкінса в Балтіморі.
Ерін перевищує34, командир лейтенанта, ВМС США, родом з Гошен, штат Кентуккі. Вона здобуває ступінь бакалавра з аерокосмічної інженерії та магістра з біоастронуавтики з університету Колорадо, Боулдер. Випускник пілотної школи в США, Overcash-це досвідчений пілот F/A-18E та F/A-18F Super Hornet з декількома розгортаннями. Вона зареєструвала понад 1300 польотних годин у 20 літаках, у тому числі 249 заарештованих перевізників. Overcash був частиною програми спортсменів світового класу ВМС та тренувався на повний робочий день в Олімпійському навчальному центрі з жіночою національною збірною США з регбі. Вона тренувалася для головного туру відділу ескадрильї на момент відбору.
Кетрін шпигуни43, є уродженцем Сан -Дієго і здобув ступінь бакалавра хімічної інженерії з університету Південної Каліфорнії та магістра з дизайнерської інженерії з Гарвардського університету. Вона є колишнім пілотом вертольота AH-1 Aft-1 та експериментальним пілотом випробувань, що має понад 2000 годин польоту в більш ніж 30 різних літальних апаратах. Випускниця пілотної школи військово-морської тестування США, вона працювала офіцером проекту UH-1Y/AH-1Z та координатором платформи AH-1W під час свого перебування на активному обов’язку. На момент вибору шпигуни були директором польотної тестової інженерії в Gulfstream Aerospace Corporation.
Вшанування спадщини розвідки
Додавши цих 10 осіб, NASA тепер набрала 370 кандидатів у космонавтів з моменту вибору первісної Меркурій Сім у 1959 році.
“Сьогодні наша місія ще більше просуває нас, коли ми готуємося до наступного гігантського стрибка з найновішим класом кандидата на космонавт НАСА”, – сказала Ванеса Віче, директор NASA Johnson. “Цей клас кандидата в Америку, що представляє найкращі та найяскравіші, введе в золотий вік інновацій та розвідки, коли ми підштовхуємо до Місяця та Марса”.
Ніколи не пропустіть прорив: приєднуйтесь до інформаційного бюлетеня ScitechDaily.