Спочатку запланований на тривалий термін, електронний дозвіл на подорож для Японії може побачити світло дня раніше, ніж очікувалося. Прем’єр -міністр Шигеру Ішіба оголосив про намір прискорити реалізацію японської версії ESTA, щоб краще контролювати прибуття мандрівників. Це ключовий захід, оскільки країна націлює рекордний приплив туристів до 2030 року.
Японія прискорює свою трансформацію на туристичну електростанцію, прагнучи краще керувати зростаючим припливом відвідувачів.
На 26-му засіданні Міністерської ради з питань просування Японії як країни, орієнтованої на туризм, прем’єр-міністр Шигеру Ішіба оголосив про кілька стратегічних заходів. Сюди входили розвиток інфраструктури, модернізацію регіональних шлюзів і, перш за все, Прискорене впровадження електронної дозволу на подорож “Jesta”японська версія американської ESTA.
Я очікую, що ви зробите все можливе, щоб збільшити привабливість регіонального туризму, розробити середовище для прийняття туристів, включаючи авіаційні мережі та вторинний транспорт, та переміщення термінів впровадження японської версії ESTA (електронна система дозволу на подорож).
Shigeru Ishiba – прем’єр -міністр Японії | 18 березня 2025 року
Це повідомлення надходить у той час, коли країна також стикається з викликом овертуризму, особливо на знакових місцях, таких як гора Фуджі.
Довго вважається віддаленим та ексклюзивним пунктом призначення, популярність Японії в останні роки вибухнула. У 2023 році країна вітала понад 25 мільйонів іноземних відвідувачів та майже 37 мільйонів міжнародних мандрівників у 2024 році. Земля східного сонця прагне досягти Амбітна мета – 60 мільйонів іноземних відвідувачів до 2030 рокугенеруючи приблизно 15 000 мільярдів ієн у туристичних витратах.
Зіткнувшись з цією динамікою, уряд прагне краще контролювати потік відвідувачів, запровадивши електронну систему дозволу на подорож, натхненну американською ESTA та недавньою ETA Великобританії.
В даний час, Громадяни наступних 71 країн можуть залишитися в Японії до 90 днів без візи (за деякими винятками):
Але за новою системою цим мандрівникам доведеться заповнити програму ETA в Інтернеті перед виїздом, що дозволяє японським органам перевіряти свою інформацію заздалегідь.
Мета двояка: впорядкувати процедури імміграції під час посилення безпеки кордону. Цей цифровий процес має на меті уникнути непереборних черг по прибуттю та краще передбачити туристичні потоки.
Незважаючи на те, що бум у туризмі є економічним благом, він також створює основні виклики, особливо з точки зору управління натовпом та збереження навколишнього середовища.
Гора Фуджісимвол Японії та об’єкт Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО Одна з областей, що найбільше постраждала від переповненості. Кожного літа тисячі туристів стикаються до його схилів, створюючи значний тиск на інфраструктуру та екосистему.
Зіткнувшись з цією ситуацією, влада вирішила Подладіть ціну плати за скелелазіння, від 2000 до 4000 ієн (приблизно 24 євро / 27 доларів США)використовувати стежку Йошиди, що веде до вершини гори Фуджі, з липня по вересень. Цей захід замінює добровільний внесок, введений в останні роки, щоб фінансувати технічне обслуговування TRAIL, збирання сміття та квоти відвідувачів для запобігання переповненості. Усі стежки незабаром можуть бути покриті цим податком.
Інші емблематичні міста, такі як Кіото, також розглядають рішення Краще керувати припливом туристів. Культурний капітал Японії розглядає можливість підвищення туристичного податку, застосованого до відвідувачів, щоб фінансувати збереження його спадщини та обмежити вплив масового туризму.
“Важливо, щоб регіональні райони могли користуватися вигодою від залучення вхідних туристів. Як такий, я прошу працювати над просуванням розумної туристичної галузі, яка створює високу додаткову цінність та отримання прибутку, втілюючи заходи для запобігання та стримування овертуризму, включаючи горизонтальне розширення успішних тематичних досліджень”, “ – сказав японський прем’єр -міністр.
Японія перебуває на стратегічному переломному моменті свого управління туризмом. З одного боку, країна хоче сприяти прибуття іноземних мандрівників через модернізовані процедури, такі як електронне дозвіл на подорожі та E-Visa. З іншого боку, стає відомо про необхідність регулювати певні потоки, щоб зберегти його найбільш крихкі місця.
Ці нові заходи, які поєднують технології та регулювання, свідчать про бажання розвивати більш стійкий туризмгарантуючи кращий досвід відвідувачів, зберігаючи природну та культурну спадщину Японії. Підхід, який міг би надихнути на інші напрямки, що стикаються з подібними проблемами.