Імміграційні служби Індонезії знижуються 20 червня, що спричинило неможливість подати заявку на візи в Інтернеті та затримки в аеропортах по всьому архіпелагу.
На своїх каналах соціальних медіа генеральний директор Індонезії імміграції оголосив, що зрив у її системі впливає на її послуги цього четверга, 20 червня.
“Сервер Національного центру обробки даних (PDN) сьогодні переживає проблеми, четвер (20.06.2024). Це впливає на всі служби імміграції. Генеральний директор імміграції негайно повідомить вас, як тільки система функціонує нормально. Просимо вибачення за незручності”заявлена імміграція Індонезії.
На практиці наразі неможливо подати заявку на електронну візу (E-Visa / E-VOA) на урядовому порталі evisa.imigrasi.go.id. Сайт, до якого важко отримати доступ, підтверджує постійне обслуговування з таймером відліку, який закінчиться понад 5 годин.
“У цей період заявники можуть не мати змоги подати заявку на будь -яку з наших послуг, включаючи процес оплати. Ми просимо вибачення за незручності”пояснив індонезійські імміграційні органи на сайті E-VISA.
Загальний сайт імміграції, imigrasi.go.id, також є недоступним сьогодні…
Цей відключення також впливає на аеропорти та мандрівників, яким потрібно пройти імміграцію після прибуття.
На X туристи діляться фотографіями довгих черг пасажирів, що застрягли на імміграційних контрольних пунктах:
“Імміграційна система може руйнуватися 🤣, яка є надзвичайною, і на сайті немає відповідальних осіб @ditjen_imigrasi”