Дослідження стану креативної галузі очима працівників 2024: інсайти, виклики та тренди
Сфера креативу — жива та непередбачувана. Щодня тут з’являються нові тренди, змінюються робочі формати, а разом із ними й самі фахівці. Повномасштабне вторгнення додало чимало викликів працівникам креативних індустрій, серед яких і зміна попиту на креативні послуги, і криза на ринку праці, і зростаюча конкуренція за таланти з боку іноземних ринків.
📊 Щоб зрозуміти, куди рухається галузь, агенція комунікацій «ВАРТО» спільно з дослідницькою компанією Gradus Research провели спеціальне дослідження, в якому опитали представників креативних професій — фрилансерів, inhouse-працівників та креативників із агенцій, щодо їх очікувань від роботодавців. Серед учасників дослідження — спеціалісти з PR, маркетингу, SMM, дизайну, брендингу та інших напрямів.
⚡️Гібридність — це більше не про формат, а про нову філософію роботи
⚡️Кар’єрний зсув: більше драйву, менше шаблонів
⚡️Вибір на основі цінностей: коли шукаєш не просто роботу, а свою компанію
⚡️Цінності vs проєкти: що важливіше?
⚡️Фрилансери та inhouse: хто насправді обирає зміни?
Отже, чим живе українська креативна індустрія, які умови роботи шукають фахівці, де стикаються з викликами, а де бачать нові горизонти?
Сфера креативу — жива та непередбачувана. Щодня тут з’являються нові тренди, змінюються робочі формати, а разом із ними й самі фахівці. Повномасштабне вторгнення додало чимало викликів працівникам креативних індустрій, серед яких і зміна попиту на креативні послуги, і криза на ринку праці, і зростаюча конкуренція за таланти з боку іноземних ринків.
⚡️Гібридність — це більше не про формат, а про нову філософію роботи
⚡️Кар’єрний зсув: більше драйву, менше шаблонів
⚡️Вибір на основі цінностей: коли шукаєш не просто роботу, а свою компанію
⚡️Цінності vs проєкти: що важливіше?
⚡️Фрилансери та inhouse: хто насправді обирає зміни?
Отже, чим живе українська креативна індустрія, які умови роботи шукають фахівці, де стикаються з викликами, а де бачать нові горизонти?