Що варто запитати на співбесіді у рекрутера? 🧐
Часом співбесіда сприймається однобоко: здається, що питання може ставити лише рекрутер. Але насправді співбесіда — це діалог, однаково важливий для обох сторін. Як рекрутерка, я завжди ціную, коли кандидат/кандидатка активно запитує про умови, щоб уже на початковому етапі зрозуміти, чи підходить йому/їй наша компанія та роль. Це не лише допомагає прояснити важливі моменти, але й запобігає можливим непорозумінням у майбутньому.
Якщо ви не знаєте, які питання буде доречно поставити, то ось 17 прикладів, які допоможуть вам краще зрозуміти свою майбутню роль та умови роботи:
1. Який формат співпраці пропонує компанія — трудовий договір, гіг-контракт, ФОП?
2. Чи компанія компенсує податки?
3. Яким чином відбувається оформлення співробітників? Чи підписується контракт на 1-2 роки співпраці?
4. Скільки робочих днів відпустки на рік надає компанія, і з якого моменту можна скористатися нею?
5. Чи оплачуються лікарняні, і скільки їх передбачено?
6. Чи пропонує компанія додаткові оплачувані бонуси: медичне страхування, курси англійської, навчання?
7. Як відбувається перегляд заробітної плати, і хто ініціює цей процес?
8. Чи надається компанією техніка (ноутбук, інше) для роботи?
9. Який склад і розмір команди? Який рівень сіньйорності членів команди?
10. Які основні завдання будуть стояти переді мною?
11. Яка тривалість випробувального терміну, і які критерії його успішного проходження?
12. Які інструменти використовуються для трекінгу робочого часу (наприклад, Jira)?
13. Чи є бенч у компанії, і як він функціонує? (для аутсорс/аутстафф компаній)
14. З якої країни клієнт (для аутсорс/аутстафф компаній)?
15. Чи компанія підтримує Україну?
16. Як ви бачите ідеального кандидата для цієї ролі?
17. Які етапи співбесіди на мене очікують, і коли я можу чекати на фідбек?
Я б ще додав…
18. Чи продовжує компанія сплачувати заробітну плату у разі мобілізації співробітника?
19. Чи гарантує компанія роботу співробітнику після демобілізації.
Часом співбесіда сприймається однобоко: здається, що питання може ставити лише рекрутер. Але насправді співбесіда — це діалог, однаково важливий для обох сторін. Як рекрутерка, я завжди ціную, коли кандидат/кандидатка активно запитує про умови, щоб уже на початковому етапі зрозуміти, чи підходить йому/їй наша компанія та роль. Це не лише допомагає прояснити важливі моменти, але й запобігає можливим непорозумінням у майбутньому.
Якщо ви не знаєте, які питання буде доречно поставити, то ось 17 прикладів, які допоможуть вам краще зрозуміти свою майбутню роль та умови роботи:
1. Який формат співпраці пропонує компанія — трудовий договір, гіг-контракт, ФОП?
2. Чи компанія компенсує податки?
3. Яким чином відбувається оформлення співробітників? Чи підписується контракт на 1-2 роки співпраці?
4. Скільки робочих днів відпустки на рік надає компанія, і з якого моменту можна скористатися нею?
5. Чи оплачуються лікарняні, і скільки їх передбачено?
6. Чи пропонує компанія додаткові оплачувані бонуси: медичне страхування, курси англійської, навчання?
7. Як відбувається перегляд заробітної плати, і хто ініціює цей процес?
8. Чи надається компанією техніка (ноутбук, інше) для роботи?
9. Який склад і розмір команди? Який рівень сіньйорності членів команди?
10. Які основні завдання будуть стояти переді мною?
11. Яка тривалість випробувального терміну, і які критерії його успішного проходження?
12. Які інструменти використовуються для трекінгу робочого часу (наприклад, Jira)?
13. Чи є бенч у компанії, і як він функціонує? (для аутсорс/аутстафф компаній)
14. З якої країни клієнт (для аутсорс/аутстафф компаній)?
15. Чи компанія підтримує Україну?
16. Як ви бачите ідеального кандидата для цієї ролі?
17. Які етапи співбесіди на мене очікують, і коли я можу чекати на фідбек?
Я б ще додав…
18. Чи продовжує компанія сплачувати заробітну плату у разі мобілізації співробітника?
19. Чи гарантує компанія роботу співробітнику після демобілізації.