Розробка Crysis 4 буксує через звільнення в студії
У твіті Crytek повідомила, що, хоча Hunt: Showdown зростає, компанія не може «продовжувати працювати як раніше і залишатися фінансово стійкою».
Розробник поставив Crysis 4 «на паузу» наприкінці 2024 року і працював над переведенням персоналу на Hunt, скорочуючи витрати і операційні витрати в процесі, але звільнення стали «неминучими», зачепивши 15% його робочої сили.
UkrGC – новини ґейм та ґік культури | #ігри
У твіті Crytek повідомила, що, хоча Hunt: Showdown зростає, компанія не може «продовжувати працювати як раніше і залишатися фінансово стійкою».
Розробник поставив Crysis 4 «на паузу» наприкінці 2024 року і працював над переведенням персоналу на Hunt, скорочуючи витрати і операційні витрати в процесі, але звільнення стали «неминучими», зачепивши 15% його робочої сили.
UkrGC – новини ґейм та ґік культури | #ігри